MEWA vult huurservice aan met koopartikelen

Bij textieldienstverlener MEWA kan je terecht voor de huur in full-service van de juiste werk- en veiligheidskleding, poetsdoeken, olieopvang- en vloermatten, onderdelenreinigers, katoenen-handdoekdispensers, autobeschermhoezen en vloerreinigers. Da’s al heel wat, maar daar blijft het niet bij. Wie op MEWA beroep doet voor zijn textielmanagement, kan immers in de MEWA merkencatalogus voor werkveiligheid terecht voor de aankoop van alle persoonlijke beschermingsmiddelen.

Complementair aanbod

Veiligheidsschoenen, werkhandschoenen, oog-, gehoor-, hoofd- en ademhalingsbescherming, producten die de huid beschermen en hygiëneartikelen, maar ook andere bedrijfsbenodigdheden en diverse kleding voor werk en vrije tijd: een ruim assortiment koopartikelen dat tegelijk een perfecte aanvulling is op het full-service huuraanbod. Zo is elke medewerker in elke onderneming  - ongeacht het type job dathij uitoefent en om het even in welke branche het bedrijf actief is -  van kop tot teen veilig uitgerust met een kwaliteitsuitrusting. Dat je daarvoor kan vertrouwen op de samenwerking met één partner, is uiteraard een belangrijke troef.

MEWA merkencatalogus voor werkveiligheid

De MEWA merkencatalogus voor werkveiligheid heeft ruim 7.300 verschillende artikelen op voorraad. Van het eigen huismerk of van externe gerenommeerde merken, allemaal hebben ze hun onberispelijke kwaliteit gemeen. Of je het assortiment online (www.werkveiligheid.mewa-service.be ) verkent of de merkencatalogus doorbladert, de MEWA merkencatalogus voor werkveiligheid is gefundeerd op deskundig advies, de modernste distributielogistiek en een snelle levering.

UW CONTACTPERSOON