Voor flexibele toepassingen: onderdelenreiniger op wielen

Een mobiele kwastwastafel is handig: gebruikers kunnen ze steeds naar de plek rollen waar ze gebruikt moet worden. MEWA biedt twee verschillende modellen op wielen te huur aan.

Alle dagen vallen wel vuile machines en onderdelen te reinigen, de ene keer aan de ene kant van het be-drijf, de volgende dag op een andere plek in de productiehal. Dan is het handig dat de met olie be-smeurde, zware stukken niet het hele bedrijf door moeten worden gedragen, maar dat de onderdelenrei-niger makkelijk ter plaatse gerold kan worden. MEWA biedt de onderdelenreiniger Bio-Circle aan in twee groottes, een mini- en een maxi-model. De kleine kwastwastafel is bijzonder wendbaar en heeft een draagkracht van 90 kg, het grotere model is met een draagkracht van 220 kg extra robuust en perfor-mant. Beide uitvoeringen zijn uitgerust met wielen.

De MEWA Bio-Circle kwastwastafel reinigt op basis van natuurlijke micro-organismen, is daardoor milieu- en huidvriendelijk, maar tegelijk bijzonder doeltreffend. De bediening is gemakkelijk en veilig: met de kwastdouche worden kleine machines, gereedschappen en onderdelen zacht en grondig gereinigd. In tegenstelling tot traditionele koudreinigers, wordt hier gewerkt met een warme reinigingsvloeistof met een heerlijk appelaroma. MEWA stelt de onderdelenreiniger bij de klant in bedrijf en voert tevens het profes-sionele onderhoud van het apparaat uit. Tot de service behoort het regelmatig aanvullen van de reini-gingsvloeistof en het op afgesproken tijdstippen vervangen van de filter. Zo is de Bio-Circle onderdelen-reiniger altijd klaar voor gebruik.

UW CONTACTPERSOON