MEWA Textilmanagement: Ook voor voetmatten

Textieldienstverlener MEWA biedt ook voetmatten in full-service aan. Bij een natte winter vol sneeuw of uren van gietende regen, aan het begin van de werkweek of na een drukke dag van af en aan lopende bezoekers … de slijtvaste voetmatten van MEWA zorgen ervoor dat uw ontvangsthal er altijd netjes bij ligt. Ook voor een goede eerste indruk moet u dus bij MEWA zijn.

De voetmatten van MEWA hebben een speciale onderlaag waardoor de mat mooi blijft liggen. Geen vouwen om over te struikelen, geen valpartijen door het wegslippen van de mat. Een klassieke look in discrete, tijdloze kleuren - antracietgrijs en staalblauw - maakt dat de voetmatten passen in elk bedrijfsinterieur. De langdurige kleurvastheid is trouwens één van de troeven.

Vakkundig onderhoud

Zelfs bij frequent gebruik en extreme belasting vallen de voetmatten van MEWA op door hun lange levensduur. Dat is niet alleen te danken aan de kwaliteit van het materiaal, ook het full-servicesysteem -textielmanagement zoals eveneens toegepast voor poetsdoeken, werk- en veiligheidskleding - draagt daartoe bij.

Voetmatten die verzadigd zijn met vuil en stof worden op vooraf vastgelegde tijdstippen door de MEWA-servicechauffeur opgehaald. Schone exemplaren komen in de plaats. De vuile voetmatten worden vakkundig en milieuvriendelijk gewassen. Voor ze weer bij de klant worden aangeleverd, ondergaan ze een grondige kwaliteitscontrole. Voldoet een voetmat niet langer aan de hoge kwaliteitsstandaard? Dan vervangt MEWA ze door een nieuwe. Zo wordt de eerste meteen ook een blijvende indruk!

UW CONTACTPERSOON