sb10069719aq-001.jpg

Persruimte

• Putztuchsystem

MEWA steekt het Kanaal over

MEWA werkt verder aan zijn marktleiderschap in Europa: de leverancier van textieldiensten biedt zijn poetsdoekservice nu ook in Engeland aan. Nieuw is ook de verkoopstrategie voor de Engelse markt: voor het eerst kunnen poetsdoeken in een webshop besteld worden.

• Chemikalienschutzkleidung

Veilige bescherming tegen chemicaliën met MEWA Dynamic Elements

De chemische beschermende kleding MEWA Dynamic Elements is het nieuwste lid van de MEWA Dynamic-familie. De moderne werkjassen, -broeken en bretelbroeken zijn nu verkrijgbaar in antraciet, marineblauw of malachiet/antraciet.

• Arbeitskleidung

Een professioneel imago met de borduur- en labelservice van MEWA

De eerste indruk telt – zowel in de industrie als in de ambachtelijke sector. Voor een professionele omgang met elkaar en een goed bedrijfsimago is niet enkel een correcte, uniforme werkkledij essentieel, maar ook de aanduidingen daarop, zoals het bedrijfslogo of naamlabels. Uniforme aanduidingen op werkkledij vergroten de herkenbaarheid van het bedrijf en bevorderen tegelijk het wij-gevoel van de werknemers.

• Putztuchsystem

MEWATEX, MULTITEX EN BIO-CIRCLE van MEWA, een sterk team

In de productiehal of de werkplaats krijgen werknemers dagelijks te maken met allerlei vuil. Druppende vloeistoffen, lekkende oliën, kleine metaaldeeltjes, dunne splinters, vetresten of doodgewoon stof … MEWA Textil-Management beschikt over de juiste oplossing om gangen, installaties en machineonderdelen snel en doeltreffend te reinigen. Extra troef: ook het milieu blijft schoon, want bij MEWA huurt men poetsdoeken, olie-opvangmatten en onderdelenreinigers, volledige service inbegrepen.

Uw contactpersoon