sb10069719aq-001.jpg

Persruimte

• Putztuchsystem

MEWATEX, MULTITEX EN BIO-CIRCLE van MEWA, een sterk team

In de productiehal of de werkplaats krijgen werknemers dagelijks te maken met allerlei vuil. Druppende vloeistoffen, lekkende oliën, kleine metaaldeeltjes, dunne splinters, vetresten of doodgewoon stof … MEWA Textil-Management beschikt over de juiste oplossing om gangen, installaties en machineonderdelen snel en doeltreffend te reinigen. Extra troef: ook het milieu blijft schoon, want bij MEWA huurt men poetsdoeken, olie-opvangmatten en onderdelenreinigers, volledige service inbegrepen.

• Schutzkleidung

Extra bescherming huren tegen de thermische risico's van vlambogen

Installateurs van elektrische installaties, energieleveranciers of elektriciens, wie in de elektrotechnische branche werkt, wordt geconfronteerd met het gevaar van vlambogen. Soms kunnen installaties tijdens onderhoudswerken of herstellingen niet uitgeschakeld worden en moeten de werkzaamheden onder spanning uitgevoerd worden. Met de collectie Dynamic Allround Arc biedt MEWA nieuwe huurkleding die beschermt tegen de thermische effecten van een elektrische stoorlichtboog.

• Arbeitskleidung

Textielmanagement voor werkkleding van MEWA leren kennen

Zorgt de opvolging van uw medewerkers’ werkkleding voor teveel rompslomp? Wilt u uw kostbare tijd besteden aan de kern van uw activiteit? Maar wilt u er tegelijkertijd wel zeker van zijn dat iedereen in het bedrijf comfortabel en representatief gekleed zijn job kan doen? Dan is de service van textieldienstverlener MEWA de oplossing die u zoekt. En het goede nieuws is: u kan eerst uittesten hoe het bewezen systeem een belangrijke meerwaarde op de werkvloer creëert

• Warnschutzkleidung

Professionele zorg garandeert zichtbaarheid

Korte dagen, grijs weer, slechte zichtbaarheid. Iedereen die dan buiten, op de weg of op de bouwwerf werkt, heeft signalisatiekleding nodig. “De optimale veiligheidskleding combineert veiligheid met draagcomfort en ergonomie”, aldus Silvia Mertens, product manager bij MEWA en gediplomeerd ingenieur in de kledingtechnologie. “Want alleen wie zich goed voelt in een oranjerode of gele outfit, zal hem ook consequent dragen.”

Uw contactpersoon