Persruimte

• BR_Hinweismatten_Cover.tif

MEWA voetmatten maken bezoekers attent op de hygiëneregels

Zet een mondmasker op, blijf op afstand, desinfecteer uw handen: in pandemietijden gelden deze drie basisregels voor wie entreehallen, winkels of restaurants bezoekt. Als geheugensteuntje voor bezoekers, klanten en gasten biedt textieldienstverlener MEWA passend geïllustreerde vloermatten aan.
  • Arbeitskleidung

Nieuwe MEWA-werkkleding volgt elke beweging

Als je medewerkers in bedrijven en werkplaatsen vraagt hoe de perfecte werkkleding eruitziet, bestaan ook hier alle goede dingen uit drie: een professionele look, een comfortabele pasvorm en vele handige zakken. De nieuwe collectie MEWA MOVE voldoet aan al die eisen en staat met zijn functionele, vlotte stijl volledig in het teken van beweging.

• Fußmatten

Textielsharing voor voetmatten

Een gehuurde voetmat kan na het wassen ongeveer 200 keer opnieuw gebruikt worden. Zo houden de matten het vuil blijvend weg uit bedrijfshallen, werkplaatsen en showrooms en zorgen ze voor een duurzame reiniging van het gebouw.

• Cover_MBW-Katalog_NL_2020-21_2020-07-09.jpg

10.000 werkveiligheidsartikelen online aankopen

In de versgedrukte catalogus pakt MEWA uit met een vernieuwd aanbod van hoogwaardige werkkledij en werkveiligheidsartikelen. Met die verkoopsartikelen vervolledigt de textieldienstverlener het aanbod van zijn huurservice. De onlineshop "

buy4work.mewa.shop/be/nl

" zorgt voor een comfortabel aankoop-proces.

Uw contactpersoon