sb10069719aq-001.jpg

Persruimte

• Chemikalienschutzkleidung

Veilige bescherming tegen chemicaliën met MEWA Dynamic Elements

De chemische beschermende kleding MEWA Dynamic Elements is het nieuwste lid van de MEWA Dynamic-familie. De moderne werkjassen, -broeken en bretelbroeken zijn nu verkrijgbaar in antraciet, marineblauw of malachiet/antraciet.

• Arbeitskleidung

Een professioneel imago met de borduur- en labelservice van MEWA

De eerste indruk telt – zowel in de industrie als in de ambachtelijke sector. Voor een professionele omgang met elkaar en een goed bedrijfsimago is niet enkel een correcte, uniforme werkkledij essentieel, maar ook de aanduidingen daarop, zoals het bedrijfslogo of naamlabels. Uniforme aanduidingen op werkkledij vergroten de herkenbaarheid van het bedrijf en bevorderen tegelijk het wij-gevoel van de werknemers.

• Putztuchsystem

MEWATEX, MULTITEX EN BIO-CIRCLE van MEWA, een sterk team

In de productiehal of de werkplaats krijgen werknemers dagelijks te maken met allerlei vuil. Druppende vloeistoffen, lekkende oliën, kleine metaaldeeltjes, dunne splinters, vetresten of doodgewoon stof … MEWA Textil-Management beschikt over de juiste oplossing om gangen, installaties en machineonderdelen snel en doeltreffend te reinigen. Extra troef: ook het milieu blijft schoon, want bij MEWA huurt men poetsdoeken, olie-opvangmatten en onderdelenreinigers, volledige service inbegrepen.

• Schutzkleidung

Extra bescherming huren tegen de thermische risico's van vlambogen

Installateurs van elektrische installaties, energieleveranciers of elektriciens, wie in de elektrotechnische branche werkt, wordt geconfronteerd met het gevaar van vlambogen. Soms kunnen installaties tijdens onderhoudswerken of herstellingen niet uitgeschakeld worden en moeten de werkzaamheden onder spanning uitgevoerd worden. Met de collectie Dynamic Allround Arc biedt MEWA nieuwe huurkleding die beschermt tegen de thermische effecten van een elektrische stoorlichtboog.

Uw contactpersoon