Textielmanagement voor werkkleding van MEWA leren kennen

Zorgt de opvolging van uw medewerkers’ werkkleding  voor teveel rompslomp? Wilt u uw kostbare tijd besteden aan de kern van uw activiteit? Maar wilt u er tegelijkertijd wel zeker van zijn dat iedereen in het bedrijf comfortabel en representatief gekleed zijn job kan doen? Dan is de service van textieldienstverlener MEWA de oplossing die u zoekt. En het goede nieuws is: u kan eerst uittesten hoe het bewezen systeem een belangrijke meerwaarde op de werkvloer creëert

Twee collecties, tien producten, twaalf weken. Meer is er niet nodig om dragers te overtuigen van de robuuste, comfortabele kwaliteit van de werkkleding die MEWA aanbiedt in een full-service verhuursysteem. Textielmanagement omvat het ophalen, wassen, repareren of vervangen, en weer terugbrengen van de werkkleding in een vooraf afgesproken frequentie. Elke medewerker krijgt voldoende outfits ter beschikking, zodat hij  - of zij, MEWA heeft ook collecties met modellen speciaal afgestemd op de morfologie van de vrouwelijke medewerkers -  nooit zonder schone werkkleding komt te zitten. Afhankelijk van het soort werk, van de weersomstandigheden in het seizoen en van waar iedere individuele werknemer zich het best in voelt, wordt geopteerd voor een bepaalde collectie en voor bepaalde kledingstukken. Zo zal de ene liever een combinatie broek en vest dragen, terwijl de andere eerder zal gaan voor een bretelbroek met T-shirt. Of bij de warme temperaturen van de zomer voelen medewerkers zich bij het uitvoeren van buitenwerk wellicht comfortabeler in een bermuda. Aan de slag in een kil atelier? Dan is bijvoorbeeld een vest in softshell een goed idee.

Na de testperiode waarin dragers alle voordelen van de full-service voor werkkleding aan den lijve hebben kunnen ervaren, kan het testpakket makkelijk worden omgezet in een handige huurovereenkomst.

UW CONTACTPERSOON