Voetmatten van MEWA: een robuuste hulp, ook in de herfst

Voetmatten houden bedrijven schoon, maar uiteraard moeten ze ook zelf regelmatig gewassen worden. Met de full-service van MEWA is die kopzorg alvast van de baan: de vuile voetmatten worden opgehaald, gewassen en schoon teruggebracht.

Vocht, modder en vuiligheid besmeuren de vloer in elk bedrijf, vooral in de herfst en ter hoogte van de in- en doorgangen, waar medewerkers, leveranciers en bezoekers de meeste sporen achterlaten. Het vuil wordt via hun schoenen mee naar binnen gebracht, dat is niet te vermijden. Wie de juiste voetmatten heeft, kan de vloeren in zijn bedrijf makkelijk schoon houden.

Wat is een goede voetmat?

• Ze neemt veel vocht op
  • Ze verwijdert vuil van schoenzolen
  • Ze glijdt niet weg en plooit niet
  • Ze heeft de juiste afmetingen
  • Ze ziet er goed uit

Voor zwaar belaste zones biedt MEWA een robuuste borstelmat met dubbel vezelsysteem: de fijne vezels absorberen het vocht, de grote vezels borstelen het vuil van de schoenzolen. Dankzij de speciale laag aan de onderkant blijft de mat mooi op de vloer liggen, zonder te gaan schuiven. Daarnaast heeft MEWA ook een allround voetmat in het assortiment, geschikt voor elk seizoen. Alle matten zijn verkrijgbaar in klassiek antracietgrijs en in verschillende maten.

Moeite, tijd en kosten sparen

Waar een voetmat ligt, moet minder gedweild worden. Dat spaart niet alleen water en reinigingsmiddel, maar ook personeel. De full-service van MEWA maakt het nog makkelijker: de voetmatten worden op regelmatige, afgesproken tijdstippen opgehaald, gewassen en schoon weer teruggebracht. Een aanbod waarop heel wat ondernemingen ingaan: ondertussen wast MEWA jaarlijks 2,3 miljoen voetmatten in haar eigen ontwikkelde wasstraten.

UW CONTACTPERSOON