Coole outfit voor schilders en stukadoors

Wit staat voor traditie, zwart geeft de huidige trend aan. Deze modieuze contrasterende kleuren karakteriseren de nieuwe collectie van MEWA voor schilders en stukadoors. Met deze outfits breidt de textieldienstverlener zijn collectie Dynamic Construct verder uit.

Drie jaar geleden startte MEWA met de ontwikkeling van een nieuwe collectie werkkleding voor handwerkers. Deze moest robuust zijn, er goed uitzien en elke beweging volgen. Het resultaat: Dynamic Construct. Sindsdien wordt de op outdoor kleding geïnspireerde collectie continu uitgebreid. Het jongste product in de rij is een variant voor schilders en stukadoors.

Voor extra bewegingsvrijheid zorgen de naadloze onderarminzet en de bewegingsplooien aan de ellenbogen. De broeken zijn uitgerust met een elastische tailleband en stretchelementen. Ideaal voor schilders, die constant in beweging zijn, zich moeten strekken en bukken, boven het hoofd werken en op de knieën zitten.

Wit blijft wit, zwart blijft zwart

Opvallend is het ontwerp: de basiskleur wit  - traditioneel in de branche -  werd gecombineerd met grijze en zwarte accenten. Dat zorgt voor een coole look, terwijl de behandeling van het tweekleurige materiaal dankzij de professionele zorg bij MEWA in veilige handen is. “Bij alle meerkleurig textiel bestaat het risico dat een kruiscontaminatie optreedt. Klassiek voorbeeld: de rode sok die een hele lading wasgoed kan verkleuren,” aldus Danny Vermeir, technisch directeur bij MEWA Servibel NV. “Opdat zoiets niet zou gebeuren, moet de stof kleurecht zijn en vakkundig gewassen worden. Daar kan je bij MEWA 100% op vertrouwen.”

Naast de kleurechtheid van de stof zorgt MEWA met vakkundige wasprocessen voor een constante kwaliteit zonder verkleuringen. MEWA haalt de vuile werkkleding op, wast en controleert elk afzonderlijk kledingstuk en brengt het schone wasgoed terug bij de klant.

DOWNLOAD FOTO'S

Modieuze contrasterende kleuren karakteriseren de nieuwe collectie van MEWA

MEWA Dynamic Construct: nu ook voor schilders en stukadoors

Nieuwe collectie van MEWA voor schilders en stukadoors