Robuuste borstelmatten tegen modder en vuil

De winter brengt regen, modder en sneeuw. Om te voorkomen dat al deze vuilig-heid wordt verspreid over het hele bedrijf, biedt MEWA robuuste borstelmatten – ideaal om in deze natte periode je voeten te vegen.

Toekomen op het werk, even naar buiten tijdens de middagpauze, over de parking iets uit de auto halen en weer de fabriek in. Medewerkers, klanten en leveranciers lopen binnen en buiten en laten daarbij nogal eens vuile voetsporen na. Vooral in de winter, wanneer via de schoenzolen vaak modder, sneeuw en strooizout mee naar binnen gebracht wordt, is het belangrijk in- en doorgangen te beschermen.

Borstelmatten

De borstelmat van MEWA doet precies dat. Het dubbele vezelsysteem functioneert doeltreffend: de fijne vezels absorberen het vocht, terwijl de grote borstels alle vuil van de schoenzolen wegnemen. Resultaat: het vuil blijft achter in de mat, de schoenen zijn helemaal schoon, net als de vloer in het bedrijf. Dankzij een speciale laag aan de onderzijde blijven de matten slipbestendig op de vloer liggen. Geen risico op uitglijden dus, én veiliger aan het werk.

Allround voetmatten

Naast de robuuste borstelmat biedt MEWA een allround voetmat, ideaal om te gebruiken in ieder sei-zoen. Deze is geschikt voor elke ingangszone, maar ook voor toepassing aan onthaalbalies, in show-rooms en verkoopruimtes, kantoren, vergaderzalen, aan trappen en liften. De voetmatten beschermen niet alleen de vloer, ze zorgen bovendien voor een verzorgde indruk.

MEWA biedt de borstel- en allround voetmatten aan in de vertrouwde full-service. Dat is wel zo makkelijk: binnen vooraf geplande termijnen haalt de MEWA chauffeur de vuile matten op en levert tegelijk schone exemplaren aan. Het resultaat is een schoon bedrijf, het hele jaar door en bij welke weersomstandighe-den dan ook.

UW CONTACTPERSOON