MEWA businesskleding: professioneel voor de dag in bedrijfslook

Voor ondernemingen die vaak in contact komen met klanten draagt uniforme businesskleding bij aan een professionele uitstraling. In vele bedrijven ontbreekt echter de tijd en knowhow om zich te buigen over hoe hun medewerkers voor de dag komen. Het thema businesskleding aan een textieldienstverlener zoals MEWA toevertrouwen, is dan ook een zinvolle manier om het werk te verlichten.

Deel van de bedrijfsidentiteit

Businesskleding maakt deel uit van de bedrijfsidentiteit en is daardoor zo verschillend als ondernemingen zelf. Van een nonchalante businessoutfit met jeans, pullover en polo tot elegante maatpakken voor dames en heren. MEWA dekt met zijn variabel collectiesysteem een ruim aanbod gevarieerde kledingsoplossingen af.

Tot de service van MEWA hoort optioneel ook het aanbrengen van medewerkersnaam en firmalogo op de kledingstukken. Nog zo’n element dat bijdraagt aan een uniforme bedrijfslook.

Totaalservice uit één hand

Voor MEWA begint de persoonlijke zorg voor de klant met stijl- en behoefteadvies ter plaatse. Op dat moment wordt de businesskleding op maat van de klant uitgekozen en door elke medewerker apart aangepast. Daarbij zijn ook speciale maten mogelijk.

Het vakkundige reinigen gebeurt milieuvriendelijk volgens ISO 14001. Voor elke levering aan de klant wordt een kwaliteitscontrole uitgevoerd en indien nodig worden kledingstukken hersteld of vervangen wanneer ze niet meer geschikt zijn voor de job.

Voor de klant rest zo goed als niks te doen. Ophalen en weer afleveren, net als de het volledige onderhoud van de businesskleding, horen bij de full-service van MEWA.

UW CONTACTPERSOON