Nieuwe Accessoires geven kleurige toets aan de herfst

Textielmanagement voor businesskleding vervolledigd

Nooit meer wassen, strijken en toch elke dag de klanten tot in de puntjes verzorgd verwelkomen. Dankzij MEWA textielmanagement voor businesskleding is dat perfect mogelijk. Van klassiek elegant tot casual sportief, het assortiment businesskleding is uitgebreid en afgestemd op de job die medewerkers dagelijks uitoefenen. In haar merkencatalogus ‘World Wide Work by MEWA’ brengt MEWA aanvullend nu nieuwe accessoires.

Eén team, individuele accenten
De service voor businesskleding is bijzonder geschikt voor bedrijven met medewerkers die veelvuldig contact hebben met klanten en relaties. Een verzorgde look is niet alleen belangrijk om een goede eerste indruk te maken. Medewerkers die zich herkenbaar als team profileren, wekken vertrouwen.
Toch biedt MEWA textielmanagement ook ruimte voor een individuele invulling van de werkoutfit. Medewerkers kunnen kiezen uit verschillende modellen die hen het beste passen, gaan voor blouses of hemden met korte of lange mouwen, dames hebben de keuze tussen een broek of rok, … Welke de stijl ook is, een eersteklas design en kwaliteitsmaterialen liggen altijd aan de basis.

Finishing touch
‘Must-haves’ bij businesskleding zijn de accessoires: stropdassen, foulards en sjaaltjes bijvoorbeeld. Ze zorgen voor kleurrijke accenten én een discrete optische eenheid in het team. De nieuwe dassen en halsdoeken zijn verkrijgbaar in zijde en polyester, én in mooie trendy kleuren zoals onder meer bes, turkoois, taupe en camel. Effen, gestreept of met dessin, de keuze is aan de drager.
Een kille herfstdag? Ook daaraan werd gedacht. De nieuwe pashminasjaals, beanies, fleecemutsen en crossover loops uit de catalogus brengen soelaas.

MEWA businesskleding wordt aangeboden in het beproefde servicesysteem dat de textieldienstverlener ook hanteert voor werk- en veiligheidskleding. De accessoires daarentegen zijn als koopartikel verkrijgbaar.

UW CONTACTPERSOON