Met werkkleding klaar voor de zomer AAN DE SLAG MET BERMUDA'S

Eindelijk zomer. Tijd voor een luchtige outfit, ook tijdens het werk. Met shorts, shirt en vest zijn medewerkers er klaar voor. Opdat de zomerse werkkleding zou passen in het totaalplaatje van het bedrijf, heeft MEWA de werkkledingcollecties Trendline en Dynamic uitgebreid.

De werkshorts uit de Trendline-collectie zijn handig. Vele zakken bieden voldoende plaats voor gereedschap, reflecterende inzetstukken zorgen voor veiligheid en modieuze accenten. De broeksband kan worden aangepast en heeft op de rug een wat hogere snit, zodat de korte broek ook bij het bukken goed zit. Het bijpassende vest biedt veel bewegingsvrijheid en veel ruimte om dingen weg te stoppen. De shorts en het vest zijn er in dezelfde kleurvarianten als ook de andere artikels uit de collectie, voor een uniforme look. Ook Dynamic, de nieuwste collectie van MEWA, werd uitgebreid met korte werkbroeken en vesten. De zomervariant van deze losse kleding in outdoorlook volgt elke beweging en zorgt voor een aantrekkelijke look.

Kopen of huren? Het is precies bij seizoensartikelen dat huren voordelen biedt. Shorts en shirts zijn immers snel besteld: even MEWA bellen en het assortiment wordt aangepast aan de zomer. Op een even korte termijn kan de klant deze artikels in de herfst weer schrappen. Zo bespaart hij op de aankoop en de stockage van zomeruitrustingen.

Bovendien is dankzij het serviceprincipe altijd schone kleding gegarandeerd: MEWA haalt de gedragen werkkleding bij de klant op en levert tegelijk fris gewassen outfits. Een dienstverlening die in de zomer, wanneer meer wordt getranspireerd, voor heel wat extra comfort zorgt.

Uw contactpersoon