De nieuwe catalogus 'World Wide Work by MEWA' is er

Vanaf vandaag is de nieuwe MEWA catalogus voor werkveiligheidsartikelen er – voor iedereen die zich compleet en veilig wil uitrusten voor zijn job.

Huren - kopen -dragen

In de nieuwe catalogus van ‘World Wide Work by MEWA’ worden illusie en werkelijkheid met elkaar gelinkt, met misleidend echte beelden die de werkwereld in een fantasievol licht plaatsen. Voor de illusiebeelden aan het begin van elk hoofdstuk werd samengewerkt met het team van kunstenaars bij FreddArt. “De beelden, die de reële en een geschilderde wereld met elkaar doen versmelten, symboliseren ook de verbinding van de twee werelden bij MEWA: de werkkleding in een verhuursysteem wordt perfect aangevuld door ons aanbod koopartikelen voor werkveiligheid”, verklaart Margharet Feldgiebel, zaakvoerder voor arbeidsveiligheid bij MEWA, het concept achter de catalogus. “Zo kunnen we onze klanten het beste totaaladvies geven en van top tot teen uitrusten.”
Op de 367 bladzijden van de catalogus is alles te vinden voor een complete veiligheidsuitrusting, van handschoenen, schoenen en kleding over softshellvesten en accessoires tot signalisatieartikelen.

Snel het gepaste product vinden

Welke handschoenen heb ik nodig voor welke job? Waar vind ik de juiste veiligheidsschoenen voor mijn mechanici? Past bij mijn schrijnwerkersbroek ook een passende fleecevest? Het antwoord op deze vragen vind je in de nieuwe catalogus, met zo’n 1800 verschillende producten die nagenoeg elke sector in de professionele wereld afdekken.
Daarnaast biedt de ‘World Wide Work by MEWA’ catalogus ook dit jaar enkele bijzondere highlights, zoals:
• Inspiratie door outfits: op tal van bladzijden toont de catalogus modieuze combinatievoorbeelden van kleding, schoenen, handschoenen en accessoires voor het werk
• Focus op signalisatie: de nieuwe signalisatiecollectie HiVis van het merk KORSAR® alsook andere signalisatieartikelen - van bretelbroek tot muts - biedt op 13 bladzijden alles wat men nodig heeft om dag en nacht en bij slechte zichtbaarheid veilig te kunnen werken
• Speciale services zoals ‘schoenenmanagement’ of de ‘handschoenvinder’: de klant wordt geholpen waar hij hulp nodig heeft, of dat nu door een adviesteam is dat ter plaatse komt of met behulp van de handige handschoenvinder. Hiermee worden aan de hand van enkele eenvoudige vragen, snel en makkelijk de juiste handschoenmodellen gevonden voor elke vereiste.
• Specials: voor lassers of voor buitenwerk bij winterse temperaturen, de catalogus biedt handige en op de behoeften van de klant afgestemde bestelpakketten bestaande uit kleding en toebehoren
• Modieuze looks, competent telefonisch of persoonlijk advies en vele tientallen jaren ervaring op gebied van werkveiligheid, zijn de troeven van het aanbod van ‘World Wide Work by MEWA’.

De catalogus bestellen

Uw contactpersoon