Servicekleding van MEWA voor de retail ELEGANT IN HET ZWART

MEWA presenteert Blackline, een nieuwe collectie servicekleding voor horeca en food retail. Met deze hedendaagse outfit komen medewerkers in gastronomie, hotellerie en handel elegant voor de dag. Blackline valt in de smaak!

Dresscode: trendy servicekleding

Een aangename sfeer, het gebruik van verse producten, showcooking … koken wordt een event, eten een sociaal gebeuren. Restaurants, brasserieën en bistro’s, maar ook delicatessezaken en cateraars zetten in op moderne, originele concepten. Zo’n aanpak vraagt om een trendy, en tegelijk tijdloze, stijlvolle look van de medewerkers.

Met de ontwikkeling van Blackline beantwoordt MEWA 100% aan deze vereisten. Een collectie servicekleding in zwart en antraciet, voor dames en heren, met:

• bistrovesten,
  • schorten,
  • vestrokken.

Een klassiek streepdesign geeft de collectie een bijzondere charme. Gecombineerd met blouses, hemden en accessoires in de kleur van het huis, wordt een uniforme look voor het hele team gecreëerd. Ondernemers die hun servicekleding nog persoonlijker willen, doen beroep op de MEWA borduurservice voor het borduren van bedrijfslogo en/of naam van de medewerker op de outfit.

Textielmanagement: servicekleding in full-service

Het onthaal is gastvrij, de bediening is perfect en het eten is om de vingers bij af te likken. Toch zijn vlekken hier - in de keuken, in de zaal of achter de toonbank - dagelijkse kost.

Geen nood, ook de Blackline servicekleding wordt aangeboden in full-service. MEWA textielmanagement haalt de gedragen outfits volgens afspraak op, wast ze professioneel en brengt ze hygiënisch onberispelijk terug. Blackline: de garantie op een piekfijne outfit in horeca en voedingszaken.

Ontdek het MEWA-systeem voor servicekleding

Uw contactpersoon