Fris voor de dag komen met de hemd- en blouseservice van MEWA

Gedaan met zelf wassen en strijken, de hemd- en blouseservice van MEWA is een schoolvoorbeeld van professioneel textielmanagement. Vertrekt u morgen zonder zorgen over uw outfit naar het werk?

Hemd- en blouseservice: netjes!

Textielmanagement voor beroepskleding kende u al. Mecaniciens in de garage, metaalbewerkers, onderhoudstechnici in de fabriekshal en bouwvakkers … Het is slechts een greep uit de vele werkkrachten die hun job doen in kleding van MEWA. Wist u echter dat de textieldienstverlener ook dé kledingoplossing heeft voor bijvoorbeeld:

• onthaal- en baliemedewerkers,
  • vertegenwoordigers,
  • klantendiensten en
  • buschauffeurs?

Businesskleding heet dat, en de hemd- en blouseservice maakt daar integraal deel van uit. Ook hier geldt de gestructureerde aanpak van MEWA: zoveel uitrustingen per medewerker als nodig, de servicechauffeur haalt de vuile outfits op, ze worden vakkundig gewassen, gecheckt op slijtage en mankementen, gerepareerd en zo nodig vervangen, om opnieuw te worden aangeleverd, zelfs tot in de locker van elke medewerker.

Hemd- en blouseservice: één team!

Bij Autobus Stephany in Troisvièrges (GH Luxemburg) dragen alle medewerkers aan de receptie en achter het stuur de businesskleding van MEWA. Zaakvoerder Joëlle Stephany: ‘Dankzij de hemd- en blouseservice - met ons logo op alle kragen geborduurd - komen we naar buiten als één team.’

Idem dito bij concessiehouder BMW Van Avondt in Herent, waar het logo op de manchetten staat. ‘Onze medewerkers vinden hun uniforme kleding netjes en ervaren het systeem als erg makkelijk,’ zegt operationeel directeur Koen Van Orshaegen.

Een outfit die past voor elk figuur, dat is een collectie met verschillende snitten. Hemden en blouses zijn er in wit en lichtblauw. Hemd- en blouseservice perfectioneren? Ook voor pakken en tailleurs klopt u aan bij MEWA textielmanagement.

Alles over Businesskleding bij MEWA

Uw contactpersoon