Dresscode MEWA Businesskleding voor een onthaal in stijl

Dat MEWA werkkleding in full-service aanbiedt voor de man en vrouw op de werf, in de garage, in de drukkerij en op de werkvloer in de (metaal)industrie, is lang geen geheim meer. Maar wist u dat MEWA zich ook toespitst op businesskleding? Dat is goed nieuws, want voortaan zijn onthaalmedewerkers en klantenvertegenwoordigers een stijlvol uithangbord van hun bedrijf.

Corporate Identity

Businesskleding onderstreept de competentie van bedrijfsmedewerkers bij klanten, partners en externe relaties. Wie tot in de puntjes verzorgd voor de dag komt, besteed ook aandacht aan de details van de job. Dat wordt in de dagelijkse praktijk meer dan eens bevestigd. En de professionele look van uw medewerkers straalt gegarandeerd af op het imago van uw onderneming. Mooi meegenomen!

Textielmanagement

Geen kopzorgen meer bij het opstaan over wat aan te trekken om naar het werk te gaan. Altijd een schoon hemd in de kast, blouse netjes gestreken en nooit meer naar de droogkuis moeten rennen om kostuum of tailleur op te halen. Wat een luxe!
Vanaf nu kent elke werkdag een vliegende start, dankzij MEWA en haar textielmanagement voor businesskleding. In overleg met de klant bepaalt MEWA vooraf hoeveel outfits medewerkers aan de receptie of op de baan ter beschikking krijgen. Er wordt gepast voor de juiste maat en indien nodig voeren naaisters bij MEWA aanpassingen uit. MEWA Businesskleding zit dan ook als gegoten. Bovendien zien hemden, blouses, broeken, rokken en vesten er altijd onberispelijk uit. Op afgesproken termijnen haalt de MEWA-servicechauffeur de gedragen kleding op en wordt ze bij MEWA professioneel verzorgd. Dragers komen nooit zonder uitrusting te zitten en ze zijn er na elke onderhoudsbeurt zeker van hun eigen kleding terug te krijgen. Maatje meer of minder? Nieuwe medewerkers? In geen tijd voert MEWA de nodige wijzigingen door. En wil u het bedrijfslogo op de businesskleding? MEWA borduurt het er vakkundig op: duidelijk zichtbaar en toch discreet - bijvoorbeeld op de manchet van hemden en blouses.

Uw contactpersoon