NEU__AB_5165.tif

Onderzoek "Leading Employer"

MEWA behoort tot de beste 1% van alle werkgevers in de Bondsrepubliek.

Onderzoek "Leading Employer"

Voor de derde keer werden we verkozen tot "Leading Employer“. Dat onderzoek vindt sinds 2017 jaarlijks plaats en wees uit dat we tot de beste werkgevers van heel Duitsland behoren.

We zijn bijzonder trots op de titel "Leading Employer", want dit onafhankelijke onderzoek is gebaseerd op een zeer omvangrijke gegevensverzameling: er werden 100.000 ondernemingen onderzocht, 200 internationale bronnen geraadpleegd, 300 zoekrobotten ingezet en in totaal acht miljoen gegevens geanalyseerd.

Hoe is het in de bedrijven gesteld met de arbeidstevredenheid, de gezondheid, het inzicht in de corporate values, de benefits? Wat zeggen medewerkers, auditoren, sollicitanten, deskundigen en journalisten over ons? Welke uitspraken zijn te vinden in onderzoeken, wedstrijden, beoordelingsportalen, audits en rondvragen?

Het resultaat: MEWA behoort tot de beste 1% van alle werkgevers in de Bondsrepubliek. Dat maakt ons erg blij, want het toont aan dat we op de goede weg zijn: wij willen onze huidige en toekomstige medewerk(st)ers een aangename, veilige, inspirerende en toekomstgerichte werkomgeving bieden.

UW CONTACTPERSOON