lkw_wien_schoenbrunn_4..JPG

Austria's Leading Companies

MEWA staat op de 1ste plaats in Neder-Oostenrijk

Austria's Leading Companies

MEWA Oostenrijk behaalde bij de ALC-Awards (Austria's Leading Companies) voor Neder-Oostenrijk opnieuw de eerste plaats in de categorie "Ondernemingen met een omzet van meer dan 10 miljoen euro". De prijs werd dit jaar voor de 22ste keer uitgereikt door het landelijke dagblad "Die Presse", de Kreditschutzverband KSV 1870 en PwC Oostenrijk. Hij gaat naar ondernemingen uit de negen Oostenrijkse deelstaten die duurzaamheid in hun activiteiten en vestiging(en) het hoogst in het vaandel dragen.

In 2016 stonden we ook al op de 1ste plaats, maar in deze economisch turbulente tijden is dit succes des te waardevoller. We zijn trots, verheugd en willen al onze medewerkers bedanken. Zonder hen was dit alles niet mogelijk geweest.

Van doorslaggevend belang voor de rangschikking zijn de economische prestaties van een onderneming gedurende de voorbije drie jaar. Met het oog op een objectieve beoordeling worden de winnaars geselecteerd met behulp van een model met speciaal ontwikkelde parameters. Wie aan het veiligheidsonderzoek van TÜV AUSTRIA deelneemt, kan eventueel nog bonuspunten verdienen voor kwaliteit en veiligheid.

UW CONTACTPERSOON