Screenshot_Shop.jpg

Zomeractie

MEWA lanceert gloednieuwe webshop

Zomeractie

Sneller en overzichtelijker: online winkelen in de MEWA webshop was nog nooit zo makkelijk

De nieuwe webshop laat een duidelijke en transparante nomenclatuur zien van alle onderwerpen met betrekking tot veiligheid op het werk. De klantgerichtheid is daardoor sterk verbeterd. Het motto van de nieuwe website? Comfort en snelheid! Dankzij slimme functies vinden bezoekers snel wat ze zoeken tussen de 10.000 aangeboden producten.
Shoppers kunnen zoeken op drie categorieën: ‘producten’, ‘service’ en ‘hulp’. Hun keuze wordt ook sterk vergemakkelijkt. Zo leiden intelligente filters hen rechtstreeks naar de juiste producten en dat zorgt voor flink wat tijdswinst.
Bij elke bestelling is levering binnen de 48 u gegarandeerd. Vanaf een netto bedrag van 75 euro neemt MEWA de verzendkosten op zich.

Een mooi dienstenpakket om het assortiment compleet te maken

Naast bedrijfstextiel en producten voor veiligheid op het werk, biedt MEWA ook aanvullende diensten aan onder de rubriek ‘service’. Hier kunnen klanten bijvoorbeeld gepersonaliseerde werkkleding bestellen, advies vragen over het management van werkschoenen en handschoenen, of ondersteuning aanvragen bij wettelijke inspecties van de werkplek.
Afspraak op onze nieuwe webshop buy4work.mewa.be, waar u in enkele muisklikken ons uitgebreide aanbod ontdekt.