IMG_5633.jpg

"Fabriek van het Jaar" werd met medewerking van MEWA uitgekozen

Wedstrijd in Hongarije

"Fabriek van het Jaar" werd met medewerking van MEWA uitgekozen

Medewerkers van MEWA waren lid van de jury voor "Beste Managementprocessen"

Tot de bekroonde industriële ondernemingen van het jaar behoort onder meer het Hongaarse dochterbedrijf van de bandenfabrikant Continental. Deelnemen was alleen mogelijk voor ondernemingen in de productiesector die in één van de volgende categorieën een bijzondere prestatie hadden neergezet:

• beste managementprocessen
• meest vernieuwende fabrikant
• beste producent
• efficiëntste productieondersteuning
• klantentevredenheid
• werknemerstevredenheid
• relaties met toeleveraars
• CYEB – energie-efficiëntie
• industrie 4.0

De prijs in de wacht slepen is niet eenvoudig. "Eerst moeten de ondernemingen hun project gedetailleerd schriftelijk voorstellen, daarna worden de beste deelnemers ter plaatse bezocht en geëvalueerd. Enkele van onze collega's hadden de eer als lid van de vakjury in de categorie ‘Beste Managementprocessen’ mee te werken en de deelnemers ter plaatse te bezoeken. We hebben daarbij zelf veel geleerd en waardevolle contacten gelegd met collega's in Hongaarse industriële bedrijven”, vertelt László Horváth, zaakvoerder van MEWA Hongarije.

Nora Schiebelhut, hoofd van de klantendienst bij MEWA in Hongarije, overhandigde de prijzen in de categorie ‘Beste Managementprocessen’ tijdens het galadiner. De lijst met winnaars in alle categorieën staat op de website https://evgyara.hu.