2018_MEWA_Vorstand (3).jpg

MEWA Groep breidt directie uit

Nieuwe directeur "Klantenservice & Distributie"

Hans Peter Weidling versterkt de MEWA bedrijfsleiding

Hij neemt daarmee de leiding samen met MEWA directieleden Bernhard Niklewitz (Corporate Management & Service), Michael Kümpfel (Marketing & Sales) en Ulrich Schmidt (Productie & Logistiek).

Hans Peter Weidling studeerde economie en leefde en werkte de voorbije 20 jaar in München. Hij heeft jarenlange ervaring in de ontwikkeling en implementatie van klantenmanagementsystemen en in de optimalisatie van de toeleveringsketen. Na leidinggevende functies bij BayWa AG, speelde de man uit Baden-Württemberg een adviserende rol op vlak van aftersales bij ondernemingen zoals BMW AG. In zijn vrije tijd is de 46-jarige een gepassioneerd sporter, onder andere op het tennisveld.

Hans Peter Weidling verheugt zich erg op zijn taken als nieuw lid van de directie bij MEWA: “Wat me bijzonder aanspreekt, is de positieve bedrijfscultuur die ik hier overal aanvoel. Dat was naast de uitdagende directiefunctie een doorslaggevende factor om naar MEWA over te stappen.”

UW CONTACTPERSOON