Businesskleidung

MEWA News

Informele zakelijke mode: Met chino-broeken in het voorjaar

Zakelijke kleding: Informeel aan het werk met chino-broeken

Chino-broeken zijn alleskunners. Van sportief-ongedwongen tot klassiek-netjes, ze doen aan elke look mee. Het modieuze succesnummer is nu ook verkrijgbaar bij MEWA. Voor dames en heren. Natuurlijk in de full-service.

Chino-broeken zijn trendy. Nu zijn ze ook bij MEWA in de verhuur beschikbaar - een ideale aanvulling in het assortiment van de zakelijke kleding. Want: Met een chino-broek bent u altijd goed gekleed. De broek is perfect voor de nonchalante zakelijke look: nu eens ongedwongen met een polo of vest, bij andere gelegenheden netjes met blouse en blazer.

• Chino-broeken zijn gemaakt van lichtgewicht, stevig geweven katoenen twill
  • Ze zijn perfect voor de ongedwongen look "Casual business"
  • Met pumps of chucks, chino-broeken kunnen veelzijdig worden gecombineerd, van netjes tot sportief
  • Chino- broeken zijn er voor dames en heren in marineblauw, donkergrijs en beige
  • De broeken zijn verkrijgbaar in alle standaard maten - speciale maten zijn ook mogelijk

Verzorgde combinatiemogelijkheden

Waarom combineert u uw chino-broeken van MEWA niet met poloshirts. De hoogwaardige polo's voelen soepel aan op de huid en zijn verkrijgbaar in zwart, wit, marineblauw of bordeaux.

Wilt u het netter - dan vindt u bij MEWA een assortiment OLYMP Modern Fit hemden en Olymp Regular Fit blouses. Vesten en truien in marineblauw en zwart draagt u op koelere dagen over blouse of hemd heen

Zakelijke kleding huren

Voel je goed in chino-broeken, polo-shirts en overhemden en blouses van MEWA. Met het MEWA-assortiment bieden wij onze klanten zakelijke kleding voor bijna elke werksituatie: van klassiek-elegant tot modern-ongedwongen. Brengen, halen en reinigen inbegrepen.

Alle producten van de MEWA Casual Collectie bekijken